SNU SAMOROG

Središče za naravno učenje Samorog želi otrokom in odraslim vrniti IGRO in SOBIVANJE Z NARAVO. Igra je učenje, raziskovanje in druženje. Pristnost in spontanost. Veselje. Odkrivanje osupljivih zgodb pod olupkom vsakdanjih dejstev in reči.

Samorogova zgodba
SNU Samorog
Samorogov dom

Samorogovo zgodbo ustvarjamo:

Z otroki se naokrog vsakovnevno potepajo:
Samorogovi strokovni sodelavci:

SNU Samorog otrokom in odraslim vrača igro in sobivanje z naravo. Igra je učenje in druženje. Veselje. Odkrivanje osupljivih zgodb pod olupkom vsakdana.

SAMOROGOVE DEJAVNOSTI

Samorogovi igralni dopoldnevi na prostem. Plavanje z dojenčki. Fizikalne ustvarjalnice. Naravna šola. Masaža dojenčka. Zvočne pravljice. Šolanje z naravo. Tinkering. Prijateljevanje s konji. Nošenje otrok v nosilkah. Doživljajsko igrišče. Poletni tabori. Glasba v gozdu. Babičine pripovedi. Gozdni kobacaji. Družinske gozdne dogodivščine. Širna potepanja. Nove in nove možnosti.

VPISUJEMO NOVE OTROKE
Prihajajoči Samorogovi dogodki

Mini mavrice

so najmlajši otroci, stari od 0 do 2 let.

Več

Samorogovi igralni dopoldnevi na prostem

so namenjeni otrokom, starim med 2 in 6 let.

Več

Šolanje v naravi

Zvedavi zmaji so skupina šolskih otrok s statusom šolanja na domu.

Več

Samorogove delavnice

potekajo v prostorih nastajajočega doživljajskega igrišča in v Samorogovi ustvarjalnici.

Več

SAMOROGOV GOZDNI ROJSTNI DAN

tematske rojstnodnevne zabave na prostem z veliko proste igre

Več

Medgeneracijski duh

V SNU verjamemo reku, da je zgodovina učiteljica življenja.

Več

Naravno učenje. Upati si in zaupati. Dati možnost vrojenim veščinam, da vzniknejo na dan in popeljejo posameznika v čisto posebno, samo njegovo zgodbo.

DOŽIVLJAJSKO IGRIŠČE

“They can dream and imagine and make dreams and imagination reality, any rate a reality, which the child’s mind is completely satisfied with…It is so obvious that the children thrive here and feel well, they unfold and they live. Of all the things, I have contributed to realize, the junk playgrounds the ugliest, for me, however, it is the most beautiful and best of my works.”

C. Th. Sørensen, arhitekt, snovalec prvih doživljajskih igrišč

O doživljajskih igriščih

Doživljajska igrišča so se rodila v začetku 40. let 20. stoletja. Danski krajinski arhitekt C. Th. Sørensen, eden najvplivnejših arhitektov svojega časa, je zasnoval prvo doživljajsko igrišče v predmestju Copenhagna in ga poimenoval “odpadno igrišče”. Verjel je, da so otroška igrišča v mestih najpomembnejša oblika javne gradnje.

Več

Delovanje Samorogovega igrišča

Samorogovo doživljajsko igrišče predvidoma odpira svoja vrata jeseni 2017.

Več

Pomoč pri gradnji

Vsaka pomoč pri izgradnji Samorogovega doživljajskega igrišča je več kot dobrodošla.

Tukaj preverite kako nam lahko pomagate

Glavna naloga "varuha igre" (angl. playworker) je čuvati nemoteno spontano igro otrok in jim omogočiti čimbolj raznoliko igralno okolje.

Samorogovo doživljajsko igrišče predvidoma odpira svoja vrata jeseni 2017.

ZAKAJ SNU?

Verjamemo v preproste poti. V modrosti naših babic, ki se izgubljajo v današnjem osamljenem in divjaškem načinu življenja. V znanja, ki so se gradila skozi stoletja našega obstoja.

Zanimive povezave

Naravno učenje

je učenje, ki je človeškemu bitju prirojeno. Ko dojenček pride na svet, srka vase informacije o okolju, življenju, ljudeh, predmetih in odnosih med njimi. Uči se vsako minuto. Spoznava svoje telo in njegove zmožnosti, nauči se uporabljati roke, sporazumevati z okolico, obvladovati svoje gibe.

Več

Svobodna demokratična šola

je v svetu uveljavljena in priznana oblika izobraževanja in vzgoje otrok, ki temelji na individualni prostovoljni izbiri učne tematike in demokratičnem odločanju o vseh šolskih stvareh na nivoju skupine.

Več

Demokracija skupnosti

Otroci uživajo, če so vključeni v vsakdanje aktivnosti (kuhanje, pospravljanje, pranje perila …). Otrok tako prispeva svoj del skupnosti, se uči socialnih veščin in postaja družbeno odgovoren.

Več

Struktura v svobodi

Otrok za občutek varnosti in breskrbno delovanje potrebuje strukturo in red. Ob sebi potrebuje starejšega vzornika / mentorja, ki ga je sposoben videti in mu zmore v njemu prilagojenem tempu širiti obzidje na robu kroga svobode.

Več

Inkluzivna šola

Besedo inkluzija čedalje bolj pogosto slišimo v povezavi z našim šolskim sistemom toda mnogokrat je učiteljem preveč površno predstavljena. Inkluzija je paradigma, je mišljenje, je nadgradnja integracije in edina pot, ki nas vodi v strpnejšo, celovito družbo z vsemi različnimi in hkrati enakimi.

Več

V otrokovo korist

Otroci so trdoživi. Veliko prenesejo. Zato se naše ravnanje z njimi ne šteje v dnevih, ampak na dolgi rok. Sodobni mediji bombardirajo, naj bomo na preži. Ves čas. Otroka moramo vsakič pravilno dvigniti, pravilno podreti vsak kupček, pravilno dojiti, pestovati, varovati pred nevarnostjo, ki je lahko že mokra nogavička ali kos zemlje v dlani.

Več

Otroci so sposobni neverjetnih stvari. Potrebujejo le priložnost in svobodo za raziskovanje in ustvarjanje. In osupnejo okolico s svojimi dosežki.

SNU Samorog v fotografijah

NAŠI PRIJATELJI,

ki verjamejo v Samorogovo vizijo.

Z nami sodelujejo

Spoznajte jih.

Nam pomagajo

Spoznajte jih.

Pustimo otrokom, da nas popeljejo s seboj.

Vse naše pravljice,
s papirja nam bežijo,
junaki njihovi
med nami oživijo.
Vse naše pravljice
zaklepamo v svet zase,
nad vrati piše le:
Ni vhoda za odrasle.
Vse naše pravljice
so sanje, ne prividi,
kdor sam ni del tega,
ne sliši in ne vidi
Pustite nam ta svet,
nedolžen in drugačen.
Naj vsak ki vanj je ujet,
bo pristen, nepopačen.

Vlado Kreslin - Pustite nam ta svet

KONTAKT

Zavod Središče za naravno učenje Samorog
Sora 70
1215 Medvode

info@samorog.si
040 433 622 | 040 354 552

KJE POTEKAJO DEJAVNOSTI?

Vprašajte nas



Kje potekajo dejavnosti?