GOZDNA ŠOLA
ZA MALE IN VELIKE OTROKE
Experientia est optima rerum magistra. – Izkušnja je najboljši učitelj.
SKUPINA PREDŠOLSKIH OTROK
V Samorogu imamo manjšo skupino predšolskih otrok od 2. do 6. leta. Samorogovi otroci imajo v naravnem okolju odlične možnosti za razvoj ustvarjalnosti, iznajdljivosti, vztrajnosti in sposobnosti reševanja problemov.
ŠOLSKI PROGRAM
Znanje, ki ga naši otroci s statusom šolanja na domu pridobivajo v Samorogu, je enkratno, kar potrjujejo tudi rezultati vsakoletnih izpitov.
DODATNE DEJAVNOSTI
Otrokom s soodelovanjem z zunanjimi sodelavci omogočamo učenje inštrumenta (kljunasta flavtica, kitara ali ukulele), šiviljski krožek in ustvarjanje z glino.
IZLETI IN TABORI
Enkrat tedensko za Samorogove otroke organiziramo izlet in večkrat letno tabor. Otroci so na ta način že spoznali različne ustanove (knjižnico, policijo, pošto, letališče, televizijsko hišo...) in pridobili zanimive izkušnje (obisk gledališča, kina, golf igrišča, kmetije, čebelarja, smučarski tabor, planinski tabor...).
ZAKAJ GOZDNA ŠOLA?
Gozd oz. narava je prostor neomejenih možnosti za nabiranje izkušenj ter podajanja znanja na zanimiv in igriv način. Otroci v naravi preizkušajo meje svojih spretnosti in s tem gradijo svojo samozavest.
- boljša agilnost (delavnost, prizadevnost)
- zdrav in aktiven življenjski slog
- razvoj motoričnih sposobnosti
- veliko proste igre, ki spodbuja ustvarjalnost, domišljijo, iznajdljivost, vztrajnost in sposobnost reševanja problemov
DEJSTVA
Na Danskem skoraj ne poznajo motnje pozornosti in koncentracije (ADHD), saj več kot polovica otrok obiskuje gozdne vrtce. Učenje na proste spodbuja socialne veščine, zaradi preživljanja časa v naravi pa so otroci tudi bolj zdravi in odporni.
- možnosti za telesno aktivnost, svobodo in gibanje
- razumevanje narave, spoznavanje soodvisnosti ljudi, živali, rastlin in življenjskih ciklov
- podpora za socialno - čustveni razvoj otroka, na katerega se danes v vrtcih in šolah prepogosto pozablja